Низькопрофельні шини, що це таке?

Низькопрофельні шини, що це таке?

Отже, розберемося що таке низькопрофільні шини і в чомусь плюси від їх використання. Любителі тюнінгованих машин віддають перевагу цим шинам. Агресивна краса коліс великого радіусу заворожує та привертає до себе увагу. Здатність автомобіля на таких колесах розвивати більшу швидкість вражає. Швидкісні показники вони починаються з 210 км, а 240 км вважається середнім показником. Але комплектуючі частини автомобіля повинні бути не тільки красивими, а в першу чергу надійними.

  Низькопрофільна гума, що це?
  Розберемося що таке низькопрофільна гума. Спочатку вона була придумана в 1937 як комплектуюча для гоночних автомобілів. Пробували, звичайно, використовувати і в повсякденному житті, але якість дорожнього покриття вже тоді залишала бажати кращого. І повернулися до цієї думки лише через багато років, у 1978 році на пропозицію компанії Pirelli.
  Зазвичай маркування шин позначається числовим набором, наприклад, 235/70 R20 де R - діаметр диска, а цифри 235/70 позначають ширину шини і відношення висоти профілю до неї становить 70%. Тоді як маркування низькопрофільних шин приблизно таке – 225/55 R16. Саме за відсотковим показником визначається тип гуми: всі з показником нижче 55 і є низькопрофільними. Хоча раніше цей показник становив 60%.

  Плюси
  Сучасна автомобільна промисловість випускає нові і нові моделі, що перевищують за потужністю і швидкістю попередні. Збільшуючи швидкісні можливості, треба вдосконалювати і гальмівну систему автомобіля. Велика ширина покришок робить автомобіль стійкішим і краще піддається управлінню навіть на високій швидкості, легше виконує віражі на трасі. Машини на такій гумі менше схильні до бічного розгойдування. Забезпечує найкраще зчеплення з дорожнім полотном, а значить і надійніше гальмування. Ось для того, щоб досягти необхідної ширини колеса і зменшують профіль. А якщо поставити на легкосплавні диски зменшиться маса колеса і збільшаться швидкісні можливості. Ну і як бонус ще один плюс - зовнішній вигляд, автомобіль на таких колесах виглядає фантастично, як гостя з недалекого майбутнього.

  Мінуси
  Втім, насправді не все так райдужно. Є й суттєві мінуси. Одна з них - якість доріг. Розвивати швидкість на таких колесах можна лише на трасі із ідеальним дорожнім покриттям. Шини такого профілю дуже чутливі і не маючи такого захисту, як у стандартних, досить швидко виходять з ладу. Знижується і комфорт від такої їзди:
  1. Відчувається недосконалість дорожнього покриття, будь-яка ямка на дорозі віддає у кермо, змушуючи його вібрувати.
  2. Велика площа зчеплення із трасою збільшує навантаження на підвіску, збільшується рівень шуму.
  3. Підходить тільки для автомобілів з гідропідсилювачем керма, оскільки маневри на низьких швидкостях вимагатимуть більших зусиль.
  4. Один із найсуттєвіших недоліків – це вартість як самих шин, так і їх обслуговування. Тим більше, що не в кожній майстерні зможуть допомогти. Прийде міняти диски на великі за радіусом. Причому естетика потребує лиття, а не старі штампування.
  5. Необхідність постійно перевіряти тиск у покришках, найменша зміна може призвести до серйозних наслідків.
  6. Збільшення ширини шини підвищує схильність до аквапланування.

  Все перераховані вище мінуси роблять низькопрофільну гуму не особливо привабливою: недовговічна в експлуатації, необхідність ретельного догляду, пересуватися можна тільки по хороших дорогах. Потрібно більш акуратне та дбайливе ведення. І останнє – для водіїв, із невеликим досвідом водіння, встановлення таких шин не рекомендується. Їзда на машинах з такими колесами, має на увазі швидкість, а з нею впорається не кожен досвідчений водій, не кажучи вже про новачків.
  Сподіваємося, стаття допоможе вам визначитися з вибором.

loader